about me

Thursday, July 28, 2005

i saw this a LONG time ago in abby's multiply page. la lang. namiss ko lang magsagot ng survey-type questions.. haha. plus i'm bored. haha.

ONE LINERS

I MAY SEEM: happy-go-lucky. i'm not. well, not all the time anyways.
BUT I'M: serious and pensive. i like to think a lot. it just doesn't show.
IN THE MORNING: i take a loooooong time to get ready to go to work. definitely not a morning person.
I LIKE TO SLEEP: without a shirt on after taking a bath.
ONE THING I WISH IS: happiness and contentment. everyone's scrambling to have this and that.
ONE THING I HAVE THAT I WISH I DIDN'T IS: my father's fat genes. makes maintaining my weight a rollercoaster ride.
ONE THING YOU CAN'T LIVE WITHOUT: money.
ONE THING YOU WANT TO BUY: only one? hahahaha.. a car, a digicam, an ipod, a new phone. in that order.
ONE WORD THAT DESCRIBES YOU: moody.

FIRSTS

BEST FRIEND: carlo lamano, elementary.
CRUSH: kirsten lou bartolome, this beautiful, shy lady from waay back.
REAL DATE: i can't remember...
REAL KISS: sophomore year, eliza pacao.
REAL BREAK-UP: freshie year in college, eliza.
E-MAIL ADDRESS: larry.cayco@gmail.com
PET: family pet.
PIERCINGS/TATTOOS: ears. got 'em when i was in junior year college. tats to follow.
CREDIT CARD: nope. to me a credit card is like a death wish.
TRUE LOVE: ajo orallo i think.
ENEMY: alnino galauran. prick. hahahaa kidding.
MUSICIAN YOU REMEMBER HEARING IN YOUR HOUSE: the beatles. my grandpa likes to listen to them. prolly why i love 'em so much.
SEX: i was 16, i think. 3rd year high school. =]

LASTS

CIGARETTE: 30 mins ago. tsk tsk. so much for the no-nicotine-when-i-reach-25 promise.. =(
MOVIE SEEN: fantastic four. it was okay.
BEVERAGE DRANK: sola iced tea.
ALCOHOLIC DRINK: san mig light, at home with gj and mac.
FOOD CONSUMED: skyflakes.
PHONE CALL: lena, asking about the raket..
SHOWERED: 9:30am, before goin' to work.
SHOES WORN: my badminton shoes.
CD PLAYED: the killers' hot fuss
ITEM(S) BOUGHT: grub from 7-11.
ANNOYANCE: stupid drivers who don't have enough common sense to follow simple traffic rules. your licenses oughta be revoked. asses.
DISAPPOINTMENT: not being able to work out last night. bleh..
WANTING TO DIE: 2 years ago. i was in a really bad place.
SCOLDED: everyday by nanay.. haha.
SHIRT WORN: a gray old navy one..
DRUNK DEAD: 2 weeks ago, here at the office. i fell asleep in the pantry!
WEBSITE(S) VISITED: jaki's blog.
WORD(S) YOU SAID: daaammn
PERSON TALKED TO ONLINE: lena, about the raket revisions.
STORE SHOPPED IN: people are people.
SONG YOU SANG: dishwalla's "every little thing".
I LOVE YOU: can't remember.
I MISS YOU: kitty.
THANK YOU: kaye, my sis.
PERSON YOU WERE WITH: um.. officemates bellie and miss abie.
PLACE YOU WERE IN: product dev. room.
HUG: kitty, 2 days ago. =]
REAL KISS: can't remember... haha
GOOD CRY: same as above.
ROMANTIC THING YOU DID: i dunno... ask my friends. haha.

RANDOM QUESTIONS

WHAT TIME DID YOU WAKE UP TODAY: 8:30am.
ARE YOU IN LOVE: well, yeah... but it's not that simple.
ARE YOU MISSING SOMEONE: yup.
ARE YOU HAPPY: i guess.. i'll let you know.
IS SOMEONE MAKING YOU HAPPY: someTHING.
EASILY JEALOUS: nope. i know my place.
PERSON YOU LOVED BUT DIDN'T KNOW ABOUT IT: hmmm... i don' t think i've ever done that.
PERSON YOU WORRY ABOUT: kitty and her OT's. wala sha kasabay umuwi.
PERSON YOU WANT TO HAVE DINNER WITH: friends. haha safe answer!

FUTURE

WHERE DO YOU WANT TO GO: madami e. europe. the bahamas. palawan. basta all over.
CAREER: ad executive/comic book artist/musician.
WHERE TO LIVE: philippines pa din e.. but london wouldn't be too shabby either. =]

CURRENTS

MOOD: sleepy. i need more sleep. and bored.
MUSIC: alternative baby.
TASTE: sweet, sweet iced tea.
HAIR: dry and unruly. mop top ito.
LONGING: for a new phone.
DESKTOP PICTURE: my edited jedi pic.
FAVORITE ARTIST: dami e.. the killers na lang muna.
BOOK(S): harry potter book 4.
HATE: stupid public vehicle drivers.

You Might Also Like

6 comments

  1. You've got a very interesting blog right there.Post more!

    ReplyDelete
  2. wanderlust junkieJuly 28, 2005 at 1:04 AM

    ako rin!!! padekwat ng survey ha? hehhehe :-) love the pics sa multiply mo pala dude ;-)

    ReplyDelete
  3. sure lette! haha and gracias for the comments! =]

    ReplyDelete
  4. thanks for the compliment ashlee! check back here once inna while. i update almost everyday. =]

    ReplyDelete
  5. If i answered this again, ang dami nang nagbago.... maybe you should do the same. To see how you've grown. :-)

    ReplyDelete
  6. whoa...and you really have to mention eliza pacao...

    ReplyDelete

Like us on Facebook